Simbloggen

Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

Historien om Berg del 1.

Av The sims - 5 juni 2011 16:58

Textfärger: 

Bella: Röd

Linn: Rosa

Sandra: Ljuslila

(mamma och pappa:)

Mary: Orange

Simon: blå


övriga gäster: grå,mörk lila och blå,grön mm .

Såhära läser du Berg: sne texter betyder: vad säger jag? vågar jag?? det är då hur t.ex att hon tänker det,säger det för sig själv eller så!

Dem olika färgerna visar vilken sim som pratar!

______________________________________________________________

BERG:

*Snaarrrk*

Namnamnam

Äääwwoäwoo

(när jag skriver med svart så betyder det ja beräättar typ såhära: Alla sover i huset)

Alla simmarna sover i huset.

 

linn: Godmorgon alla!


Klockan var 9:00 på morgonen och det var söndag.

bella: Väck mig inte fattar du väl??!!

sandra: hur mycket är klockan? 5:00 eller?

Ne faktiskt 9:05 .

vad mörkt här är! 

 

jag tänder då.

jag går ner och ser om mamma och pappa är där nere.

men du vet väl att dem är och reser över helgen,mormor är där nere!

Hej tössarna! blev ni skrämda?

Nää!

      Vad bra för jag har gjort er älsklings mat! Mormors karlsonsbonara!

Ok!! Tjejerna gick till matbordet för att äta.   Jag tänkte vi kunde gå till gymet sen, eran mamma skulle vänta där om två timmar.Klockan är ju ändån halv tio.viiisst vi kan åka dit mm YAY! jag går och bäddar era sängar sålänge. mormor Eva gick upp till sovrummet för att bädda dem. har ni gjort läxorna? de har ja. mamma skulle hjälpa mig.gjorde dem igår.jag fick med relationer och iförr vad fick ni? SAMMA sa Linn och Sandra samtidigt.   dags att borsta tänderna? ne jag säger att jag gjorde det noga igår. tjejer nu åker vi! ok ok ok. Det tog mormors blåa renualt till gymmet, Bella var ganska tjock.   vilken fräsh billukt. tack tjejen , jag tvätta den i går på en bil tvätt.                                                                                                                                                                                                                                                       nu var dem framme. Hallå mina tjejer! har ni haft det bra hemma med mormor? sa mary. ja adå jajamensan! det har gått super och vi har haft jättekul. nu åker vivi hem ja vi ses sen mamma!   sa mary o så körde dem iväg... fortsättning följer

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!















 
 
Ingen bild

mollymo

6 juni 2011 21:03

Meeeeeer! :P

 
Ingen bild

veronica

17 juli 2011 18:05

jätte bra!!!! men den påminner om den som finns i http://www.thesimsblog.bloggplatsen.se men ändå jätte bra!!!;D

 
Ingen bild

fs

23 juli 2011 11:10

Förlåt mig, men jag förstod inte så mycket.
En fråga, vem är vem?

The sims

24 juli 2011 18:58

Det ser du på färgerna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av The sims - 17 november 2012 12:19


Topsims.bloggplatsen.se och  prosimmers.bloggplatsen.se Välkommen att kika!   Övriga bloggar jag bloggar på är: minilizzie.blogg.se och lizzydesign.se Välkommen att kika!    ...

Av The sims - 23 december 2011 12:11

Ja.och där jag säger att jag ska göra guider.

Av The sims - 6 december 2011 15:36

En suvären idé!   Förasta, andra, tredje, fjärde och femte luckan var det bara lite bilder, som jag visar sen!   Men nu är det ju den sjätte december, och nu öppnar vi luckan för dagen:      Den som har rött runt ettan är dagens (vi kör från ...

Av The sims - 4 december 2011 14:25

Hej, nu har jag pillat med den uppstoppade barbie dockan Kissie, vill ni ha hon?Klicka på länken här nedan: http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=4889163#  ...

Av The sims - 4 december 2011 09:00

Oopps, historien skulle kommit ut för 4 dagar sen,men jag håller på med den nu så. ...

Välkommen!


Hej och välkommen hit till Simbloggen.
Här delar jag med mig vardagligen av mina dagar med the sims 3!

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kommande.

Nytt: 


Kommande: Planerade inlägg, Min guide om bygget i sims.

 

Moderna familjen del 2
Är:
 Offline

-Utloggad, inne lite då och då.

 

 

Info

Dagar för historien;

Torsdagar och söndagar

Bara kanske Torsdagar.

Läs mer om den nya historien HÄR  
_____________________ 
Läs om hur du läser
(alla) historien (nr) HÄR 

Skapelser

1. Gammalt hus: http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=4492788 <----nedladdningslänken mm.

_______________________

Blogg email

För Tävlingar, Frågor, Bilder.

 

och mer

 

 

simbloggen@live.com

Till lösenords skyddade inlägg

För dig som vill läsa det inläggen som är lösenords skyddade:

Lösenordet är Motherlode.

Senaste inläggen

Kategorier

Nedräkningar

Länkar

Arkiv




Skapa flashcards