Simbloggen

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Del 2 familjen Lofergrens

Av The sims - 5 juli 2011 22:53

liten eller stor del?

Lily Lofergrens: Prinsess Rosa

Markus Lofergrens: Kryddigt brun

Tim Lofergrens: Fin blå

Moster Mira: Grå

3 barn vid namn Liz Origna och Lolo kommer synas lite (kusin till Tim)'

Mosterns man; Jackob

lite bilder kanske??

Lilly och Markus är bortresta i 6 dagar, dem är i Frankrike.

Då får mostern och det tre kusinerna passa Tim.

Nu börjar det.

Bilderna är i lite Oording för jag bara tryckte ihop bilder o tryckte ladda upp.

   Att vara mamma till tre barn är jobbigt minsann, och att ta tvätten är lika jobbigt! Snart måste man iväg till Tim antar jag.TJEJEEEEERRRR VI SKA KÖRA TILL TTIIMM NUUU!! NI HAR VÄL BORSTAT TÄNDERNA?? skrek mostern Elisabeth ovanför trappan.Till tjejerna (hons döttrar!).   Jaaaa det har vi svarade Liz                            Vilken jobbig väg detta var!!


   Bäst jag vilar mig sålänge vi inte ska åka.Sa Origna   Att ta hand om tvätten är skit jobbigt .Fast vi är ju 5 i familjen såå, amn kan räkna med mycke't tvätt!   Var frukosten god Lolo? Jättegott med våfflor mamma!Vad bar då gummsen. Nu går jag och tar disken glöm inte att ta din tallrik.Näädå mamma. Moster Mira gick till sängen för att bädda sängen.  Är jag hungrig igen?? Åhh vilken galen bebis Ta bort han härifrån Jackob, var kom han ifrån? Han kom med posten, det stog att han var från Pakistan! tur att vi fortfarande har spjällsängar iallafall ;) Men sluta gråt dååå!!

Han verkar vara lite trött, ajja vi får ta hand om dig som om du vore vårt eget barn, jag döper dej till Paki (uttalas Packi som om en bebe sa det) Kom till spjällisen nu!!   Nu när Paki sommnade passade Mira på att fixa sig lite. Neeeejj nu åkte läppstiftet utanför! Attans dååå. Hud krämen blev perfekt, får väl torka bort lite iallafall.   Sådär äntligen lyckat!   Bäst jag tar hand om tvätten för 3:je gången idag ÅÅÅ!!   Nu när han gått kan ju jagta hand om tvätten och gå på toa.   Nu får man väl göra lite andra saker som att dansa! Lallallaa klädvagnen är full idag igen jaha, jag ska ut och leka med Bella Ungkarl nu iallafall.   En halvtimme har gått och nu var det strax dags att sticka till Tim.Men det pep från tvätten och den var klar. Bäst jag tar ut tvätten... MMmm den luktar såå gott.   Jaha Jackob har väl jätt lille Paki mat, men inte tagit ut han från barnstolen, då får väl jag göra det då!   Tvätten IGEN!!   Bäst jag går på toa samtidigt. TEVEN ÄR TRASIG JACKOB!!   I frankrike.. Vad skönt att kunna nå upp med lite fiskenivå här!   Mmmm så god mat här finns visst? Jadåå!   tar du disken?   Haha ska vi berätta mera? Nejj klockan är 18:00 och vi måste hem innan Mira blir arg! (hemma nu)   (tider innan) Främling mot främling: hej vad söt du är Taacckk!! måste lämna brev hejsvejs..      Intresant fakta men nu måste jag säga hejdå till Tim för nu måste vi sticks till planet för annars åker det utan oss!!   Hejdå gubben! heddå masmis   Men först lite träning på att prata märker jag. Statfellii.   Bra, kan du säga P-O-O-L?   Pooool. Bra kan du säga S-O-L?   sol exelent min son   jaha nu har du lärt dig att prata min lilla du! fort s följer.


   Här kommer lite bilder tagna av mig från innan:                                                                                  Ses sen då //Lizzie (NoraLof på thesims3.com)

P.S vad tyckte ni om denna delen? KOMMENTERA :D från en skala från 1-10.


 
 
Andrea :D

Andrea :D

8 juli 2011 10:03

Den här är inte klar??
Var gärna med i min simstävling på bloggen!

http://andilove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av The sims - 17 november 2012 12:19


Topsims.bloggplatsen.se och  prosimmers.bloggplatsen.se Välkommen att kika!   Övriga bloggar jag bloggar på är: minilizzie.blogg.se och lizzydesign.se Välkommen att kika!    ...

Av The sims - 23 december 2011 12:11

Ja.och där jag säger att jag ska göra guider.

Av The sims - 6 december 2011 15:36

En suvären idé!   Förasta, andra, tredje, fjärde och femte luckan var det bara lite bilder, som jag visar sen!   Men nu är det ju den sjätte december, och nu öppnar vi luckan för dagen:      Den som har rött runt ettan är dagens (vi kör från ...

Av The sims - 4 december 2011 14:25

Hej, nu har jag pillat med den uppstoppade barbie dockan Kissie, vill ni ha hon?Klicka på länken här nedan: http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=4889163#  ...

Av The sims - 4 december 2011 09:00

Oopps, historien skulle kommit ut för 4 dagar sen,men jag håller på med den nu så. ...

Välkommen!


Hej och välkommen hit till Simbloggen.
Här delar jag med mig vardagligen av mina dagar med the sims 3!

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kommande.

Nytt: 


Kommande: Planerade inlägg, Min guide om bygget i sims.

 

Moderna familjen del 2
Är:
 Offline

-Utloggad, inne lite då och då.

 

 

Info

Dagar för historien;

Torsdagar och söndagar

Bara kanske Torsdagar.

Läs mer om den nya historien HÄR  
_____________________ 
Läs om hur du läser
(alla) historien (nr) HÄR 

Skapelser

1. Gammalt hus: http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=4492788 <----nedladdningslänken mm.

_______________________

Blogg email

För Tävlingar, Frågor, Bilder.

 

och mer

 

 

simbloggen@live.com

Till lösenords skyddade inlägg

För dig som vill läsa det inläggen som är lösenords skyddade:

Lösenordet är Motherlode.

Senaste inläggen

Kategorier

Nedräkningar

Länkar

Arkiv




Ovido - Quiz & Flashcards